Vilken musik?

Hej, vilken fiolmusik spelades i dagens avsnitt som handlade om 1600-talets häxprocesser? Mvh Anna

Kommentarer

  • Jag har mailat redaktionen men inte fått svar än. Kan vara något med Thuva Härdelin men osvuret är bäst.
    Mvh
  • Hej igen
    Jag hade rätt kring artisten. I dagens program, 38 minuter in, berättar programledarna att det VAR just Thuva Härdelins musik. Polska By Gällsbo Jonas Olsson, Järvsö Polska och Prästpolska m.fl spelades.
    Mvh

  • Tack för svaret!