Vilken melodi/artist spelas

Hej,
jag lyssnar mycket på radio, och tycker det är ett fantastiskt media!
Jag lyssnar ofta via en Sonos-anläggning, som hämtar infon via Internet.
Jag lyssnar absolut mest på SR, men ibland på andra stationer.
Det jag verkligen saknar hos er är att kunna se namn på den låt som spelas och vilken artist det är. Detta får jag ju på andra stationer på internet.
Kan denna tjänst också komma hos er?

MVH
Johnny Fonsmar

Kommentarer

  • Hej
    Jag framför förslaget till teamet som arbetar med Sonos, de har dock paus tills efter sommaren.
  • söker namnet på bilradions signatur melodi på 50 talet?

  • Hej
    Det var Jalopy med Kermit Leslie.

    Mvh
  • Johnny, är det via Tunein du lyssnar eller via vår egen Sonos-app?

    I vår egen app ska det finnas information om vad som spelas just nu. Läs mer om vår app för Sonos här:
    Sveriges Radio i Sonos

    I Tunein (och på flera andra plattformar) fick vi problem med "spelas just nu-funktionen" för ungefär ett halvår sedan. Vi har tills vidare valt att inte "lappa och laga" den gamla tjänsten - däremot hoppas jag att vi kan bygga en ny version framöver.
    Annika Webbmaster