Vilken låt

Hej

Jag hörde en låt ca 16.55-17 månd 11 juni, precis före ett program. En tjej som sjunger på svenska, vem är artisten?
Mvh
Alexandra

Kommentarer

  • Hej
    Du kan hitta låtlistorna för varje kanal på kanalens sida.
  • Hej! Just denna låt stod faktiskt inte med... Den kändes mer som "pausmusik" emellan två program?

    MVH
    Alexandra
  • Tyvärr har jag bara den info som finns i låtlistan, men du skulle kunna kontakta programmet som sände vid tidpunkten och fråga om de vet vad det var.