Vetenskapsradion på djupet.

Jag undrar hur länge ett program finns kvar för lyssning. En månad -- ett år?? Hittar ingen sån info på sidan med de programmen. En brist spec. när man vill dela med någon man vet är intresserad. Själv vill jag också ofta lyssna igen på intressanta program.

Kommentarer

  • Hej Inga,

    generellt ligger avsnitt som har upphopvsrättskyddat innehåll kvar i 30 dagar medan avsnitt utan musik ligger kvar utan tidsgräns.