Varför syns inte vem som intervjuas i Söndagsintervjun längre?

Hej
Vardör ser man inte längre i appen vem som intervjuas insöndagsintervjun? Det gör det svårare att välja och att veta vilka man lyssnat på?

Kommentarer

  • Hej Kajsa!

    Tack för att du rapporterade in detta! Jag hör med mina kolleger vad som hänt, för det är verkligen en försämring. Den gäller inte bara appen, utan alla plattformar, se t ex webben här, där det inte syns vem som intervjuas i de senaste programmen:
    Söndagsintervjun, alla avsnitt

    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Problemet hänger tydligen samman med att de senaste avsnitten har varit repriser av äldre avsnitt. Vi ser om vi kan få detta att framgå på något bra vis.
    Annika Webbmaster