Varför kan man inte rulla fram ljudet om man vill höra ett program igen?

Hej, varför kan man inte på SR - och numera! - lyssna t ex på sista halvtimmen av ett Sommarprogram, utan måste lyssna igenom HELA programmet från start. För den som hört allt utom sista biten blir det rätt tradigt att höra allt IGEN. Det ges alltså ingen möjlighet att rulla fram ljudet. Detta finns ingen svårighet med på t ex SvT. Hur gör man för att ordna det även på SR?

Kommentarer

  • Hej
    Vad är det du använder för att lyssna?

    Mvh
  • Datorskärmen.
  • Är det en Mac eller PC du har?
    Och vilken webbläsare använder du?

    Mvh
  • Det är en PC, och jag använder google crome.

  • Om du klickar på den färgade balken så kan du hoppa bakåt i ett program.
    /Om det inte är så att du råkat ut för en bugg som gör att du inte kan göra det.)

    Mvh