Varför kan jag inte lyssna på Piskan?

Jag hörde delar av Piskan på P1 och ville fortsätta lyssna via datorn. Går inte. Kan man inte lyssna i efterhand?

Kommentarer

  • Hej
    Det är ett program från UR, och de får man gå till deras sida för att lyssna på:
    https://urplay.se/serie/212631-piskan

    mvh
  • Kan ni göra kopplingen till UR-programmen lite tydligare, med en länk till en sida där man kan lyssna? Det var lite problematiskt även med Bildningsbyrån där man hamnade mitt uppe i nån säsongsrelaterad avsnittslista på UR där det aktuella avsnittet inte ens fanns med.

    Det enklaste vore om man kunde lyssna på avsnitten direkt på samma sätt som med vanliga SR-program. Är det något som förhindrar att ni integrerar UR:s sändningar i utbudet på SR-webben? Det vore väl också ett bra sätt att sprida Utbildningsradions utbud till en större publik.
  • Jag brukar försöka påminna redaktionerna att länka om jag stöter på UR-program.

    Jag vet att det ska göras ett test med efterhandslyssning hos oss, men jag vet inte vilket program, eller när det ska göras.

    mvh