Hittar inte Mina favoriter i Sveriges Radio Play (Voice Over)

jag vill ha tillbaka den försvunna funktionaliteten där jag kunde använda en lista över mina favoriter  och sedan välja det avsnitt jag vill höra

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Vi två har ju haft kontakt per telefon, så att jag svarar även här beror på att andra som fått samma problem med att hitta Mina favoriter med Voice Over ska bli hjälpta.

    Problemet var alltså att listan med alla favoritmarkerade programserier. Att hitta till vyn med nya avsnitt av favoritprogrammen gick bra för Anders. Den ligger under Mina sida och sedan Favoriter. Problemet var dock att hitta till fliken Favoritprogram, som inte lästes upp av Voice Over i det läge Anders först använde. Genom att göra en rotationsrörelse med två fingrar på skärmen, kunde Anders dock ändra läget för Voice Over. I det läge där programmet läser upp rubriker, var det inga problem att hitta till Favoriter.

    Jag hoppas att det tipset kan hjälpa andra!

    Anders, om det finns annat som blivit svårare för dig som synskadad efter senaste uppdateringen, så vill vi veta det. Du ska förstås inte behöva ha perfekt syn för att lyssna på radio ...
    Annika Webbmaster