Varför går inte "Gmv" att ladda ner.

Att inte kunna ladda ner "Godmorgon världen" har varit ett återkommande problem över en längre tid. Hög tid att ta tag i problemet ordentligt denna gång. Hoppas kan man ju alltid. Mvh.

Kommentarer

  • Hej Kenth
    Jag ber redaktionen svara dig här på forumet.
  • Även denna vecka går "Godmorgon världen" inte att ladda ner. Mvh.   !70716.
  • Ledsen för detta! Nu finns programmet utlagt.
  • Problemet kvarstår. Det går inte att ladda ner "Godmorgon världen" den här veckan heller. Jag tror det har fungerat en gång dom senaste fem veckorna. Det måste man väl säja är under all kritik. Mvh.
  • Hej
    Nu finns programmet ute.
    Normalt fungerar det mesta kring detta automatiskt, men pga sommartablån tillkommer ett manuellt moment som är lätt att glömma, speciellt när folk kommer och går på semester.
    Mvh

  • Hej god morgon världen går inte att ladda ner två dygn efter sändning.
    Hälsningar Dan
  • Hej Dan!

    Vi har larmat redaktionen om det igår morse, men har inte fått någon respons (och som du märker inte heller någon åtgärd). Förmodligen är denna helgarbetande redaktion ledig i början av veckan, så nu försöker jag få tag på någon annan som kan göra de handgrepp som krävs för att skapa en podd av programmet!
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Du har säkert redan märkt det, men för säkerhets skull vill jag berätta att programmet finns för nedladdning sedan igår.

    Tack för att du lyssnar och reagerar när det inte fungerar som det borde!
    Annika Webbmaster