Varför fungerar inte Vi i femman-spelet?

Hej! Vi har under flera veckors tid försökt spela Vi i femman-spelet på webben men det enda som kommer upp är en vit ruta där det står Vi i femman. Kommer spelet på webben att komma igång igen?

Kommentarer

  • Hej Hanna!
    Bra att du skrev till oss om det! Jag ska se till att de som vet något om spelet kollar upp vad som hänt!
  • Den här hemsidan är skräp!!!!!!!!!!

  • Hej!

    Sidan med detta spel bygger på lite äldre teknik som tyvärr inte fungerar så bra med dagens datorer.

    Jag hoppas att det fungerar bättre via denna adress:
    http://stodesign01.svt.se/viifemman/game3/
    Annika Webbmaster