Varför detta tjat?

Jag lyssnar gärna på klassisk sommar och uppskattar den härliga blandningen!
Men varför måste jag var femte minut upplysas om att jag lyssnar på SRP2?
Det kan väl inte var för att så värst många av misstag eller slump råkar få in kanalen?
Och värst av allt dessa annonser om en "värld av musik" där jag tvingas att höra rösterna av några de mest avskyvärda  pretto presentatörerna jag aldrig frivilligt skulle utsätta mig för.
Värld av musik? Nej detta liknar mest en värld av terror

Kommentarer

  • Hej
    Detta är ett forum för teknisk support, frågor röande innehållet får du ta med Lyssnarservice eller programmet direkt.
  • Hej
    jag håller med Staffan, oerhört enerverande med dessa "en värld av musik". Sluta!