Var hittar jag länk till Sameradion?!

Se rubriken

Kommentarer

  • Hej
    Den finns på menyn under 'News in other languages', eller här:

    https://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2327

    Mvh
  • Tack för svaret, men jag avser utskrivna texter, som det tidigare fanns en länk till.
    Jörgen B
  • Hej!

    Hjälp oss att förstå vad du letar efter! Är det utskrivna texter på svenska eller samiska? Nyheter eller annat innehåll?

    De flesta av inslagen på den sida som min kollega Karolina länkade till ovan innehåller just utskriven text som du hittar genom att klicka på rubriken i fråga.

    Hör av dig och hjälp oss att förstå om det inte är den här typen av innehåll du söker!
    Annika Webbmaster
  • Nu har jag återfunnit det jag efterfrågade/saknade; kanske lite konstigt under "News in other languages" ...
    Jörgen B
  • Bra att du fann det du ville hitta!

    "News in other languages" är ett av många sätt att hitta till Sameradion.

    Det vanligaste sättet att hitta till innehåll på hemsidan är nog annars att använda sökrutan som finns nästan högst upp på alla våra sidor. Om du skriver in Sameradion i den, så hittar du till samma sida.

    Bra at veta:
    Ett annat sätt som ofta fungerar är att skriva in namnet på sidan du vill till efter "sverigesradio.se/". Alltså adressen sverigesradio.se/sameradion

    På samma vis kan du hitta exempelvis sverigesradio.se/p3, sverigesradio.se/sport eller sverigesradio.se/melodikrysset

    Hoppas att du har nytta av dessa tips!
    Annika Webbmaster
  • Bra att det är så "språköverskridande".