Var finns tidslinjen på webbens spelare?

Hej!

Sitter framför min dator och har då följande problem. När man hör på en konsert i sr2 och vill lyssna lite längre fram i konserten, hittar jag inte längre någon linje där tiden finns och där man kan flytta fram. Detta funkade för bara någon månad sedan. Vad har hänt? Är det något jag ska göra för att få fram den här funktionen?
Tacksam för svar.

Kommentarer

  • Hej
    Syns den inte längst ned på sidan?

    mvh

  • Jag funderar också på spelaren i Firefox, men har inte analyserat. Länge har spelaren legat nertill i fönstret och legat kvar fast jag slutat lyssna och startat om FF. På sistone är spelaren synlig enbart som skugga, och det rör sig en tjockare del av överkanten av spelarens fält från vänster till höger varje sekund, som om den försöker läsa något utan att lyckas. Jag har inte provat att se vad som händer om jag klickar på en uppspelningsknapp.

    Firefox Win10
  • Ingegerd:
    När spelaren inte syns, kan den antingen ha gömt sig under meddelandet om cookies, eller ha stuvats undan när du skrollat nedåt. Om det förra, bocka bort rutan. Om det senare, skrolla någon millimeter uppåt för att locka fram den igen!

    Ragnar:
    Ditt fel känner jag inte igen. Har du möjlighet att skicka en skärmbild så att vi får en korrekt bild av problemet?
    Annika Webbmaster