Var finns kryssplanen för Klassiska krysset?

Hej
Jag har SR-appen i min dator och kan lyssna på "Klassiska krysset"; men hur får jag fram själva krysset i min dator?
 Mvh, Gunnel

Kommentarer

  • Kryssplanen finns inte med i våra "lyssnings-appar", utan finns på programmets hemsida:
    Lös Klassiska krysset
    Annika Webbmaster
  • Tack för hjälpen, Annika!
    Mvh, Gunnel
  • Hej, jag har just löst dagens Klassiska kryss men skulle vilja se svaren på förra veckan kryss, var hittar jag det?
    Lars
  • Vilka har vunnit klassiska krysset hittills?
  • Hej igen, jag tror att jag har hittat föregående kryss genom att klicka på Lös Klassiska krysset och sedan gå in på Facit resp. vinnare och där kan man bläddra bakåt för att se alla tidigare lösningar osv.
    Lars B.
  • Lars:
    Bra att du lyckades hitta det själv och tack för att du berättade hur!

    Lars-Axel:
    Sidan du ska gå till är alltså Lös Klassiska krysset, och jag har markerat på denna bild var du hittar vinnarnas namn:

    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Jag löste klassiska krysset i söndags den 24 aug. Jag hade ej tid att fylla i krysset
    just då men försökte på em. Då fanns ej kryssplan för vecka 36. Ej heller idag
    den26 au.

    VARFÖR?
  • Hej!

    Det är vecka 35 nu och den kryssplan som finns för att fylla i är senaste helgens, alltså för vecka 34. Den finner du här:
    Lös Klassiska krysset

    Tyvärr var detta, krysset vecka 34, sista krysset för i sommar.
    Annika Webbmaster