Var finns knappen ' Min radio?

Hej

Jag är helt rudis på webbradion , så frågor:
Vänligen se bifogade filen : utdrag från er https://kundo.se/org/sverigesradio/
Jag ser inte nämnda knappen 'Min radio '  nånstans: via en knäppning på den skulle  'spelaren fällas upp' - .var finns knappen?  Hur vet man vilken ljudkvalite man skall välja, 32, 96 eller 192 kps?

Kommentarer

  • Hej
    Den där sidan behöver uppdateras - det är numera den vita nedåtpilen till höger i spelaren som fäller ut den.

    När det gäller ljudkvalitén så är en högre siffra bättre kvalité - men vi har döpt om det så att det står låg mellan hög istället.

    Jag ska se till att den där sidan blir uppdaterad så den speglar den nya spelaren.

    Mvh