Var är dagens "Ring P1"?

Hej! Ville lyssna på "Dagens ring P1" på datorn. Klickade på, Tidigare program, o fick fram sådana till 5.59. Därefter fasta inslag utan tidsangivelser fram till, 10,00 Ekot. "Ring P1" var inte med!
A. Ringde lyssnarservice. Robboten förstod inte det ord av tre s efterfrågades. Knappade. När de svarade gick det inte att höra el förstå. Ringde upprepade gånger. Telia fullgott.
B. Se inledning: Var är "Ring P1"?
C. Timmar på en enkel fråga. Vill inte skriva en redaktionell text. Användarvänlighet, när mitt namn o inlägg kan ses av alla o alternativen är nada?