Valet "Fler liknande inlägg" kan leda till att inmatad text försvinner

När man skriver ett inlägg fälls det ut en lista med rubriken "Liknande frågor och svar". Nederst i listan finns en post "> Fler liknande inlägg".

Listvalet för att visa fler inlägg är lite försåtligt då det kan ge intryck av att man kan fälla ut ytterligare poster i listan, men i själva verket laddas hela sidan om. I mitt fall förlorade jag all text jag hade skrivit in och var på väg att posta. I bästa fall finns innehållet i textfältet kvar när man backar.

Så det är något som kan inträffa att man förlorar sitt utkast innan man skickat om man klickar den posten. När det gäller de övriga länkarna i listan är det mer uppenbart att de leder till andra inläggssidor.