Våglängd för P2

Jag söker P2 klassiskt, ej P2 Språk och musik

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    FM-radions P2 sänder språkprogram
    Vi har två versioner av P2. I FM har kanalen ett blandat utbud av musik och språkprogram, se tablån för P2 Språk & Musik

    Webbens P2 är en ren musikkanal
    Den version vi erbjuder digitalt är en renodlad musikkanal där vi sänder musik (och program om musik), se tablån för P2 på webben.

    Du kan lyssna på den varianten av P2 över nätet i hela världen till exempel i datorn eller mobilen - eller via en så kallad internetradio. Ifall du behöver hjälp att få till ett bra sätt att lyssna på P2 (musikkanalen) så bistår jag gärna. Som jag skrev tidigare, arbetar jag med våra webbtjänster och appar.

    Mer om P2-kanalerna kan du läsa här:
    Om P2

    På orter där man kan få in DAB så kan du i nuläget även höra musikversionen av P2 med DAB-radio.

    Hoppas att det var svar på det du undrade!
    Annika Webbmaster