Vågen

Hej
Letade efter radioteater avsnitt för barn och hittade ”Vågen” som jag gärna vill att min dotter lyssnar på. Men det finns ingenstans på er hemsida där man kan spela upp den.
Det finns informations sidor och länkar dit man ska kunna spela upp den men ingen knapp för att göra det.

Har även sökt i appen efter ”Vågen” men får inga resultat.

Hälsningar
Rickard

Kommentarer

  • Hej
    Tyvärr är dramainspelningar oftast bara tillgängliga under en begränsad tid, vilket är fallet här.
    Vi behöver bli bättre på att uppdatera programmens sidor med information om att de ej längre är tillgängliga.

    mvh