Vad har hänt med Dramas samlingssida?

Hej!
Har försök att gå in på Dramas samlingssida, men den verkar ha slutat att fungera (https://sverigesradio.se/drama).
I och med att jag inte lyckas komma åt den så kommer jag heller inte åt Drama i P1s kalendarium.
Är den borttagen för alla framtid eller är det bara ett tillfälligt fel?
Mvh
/Johan

Kommentarer

  • Hej!
    Det skyfflas om bland deras sidor, och det har nog blivit en miss där - jag ska se vad tanken är och se till att adressen går någonstans.

    Mvh
  • Hej, nu fungerar /drama igen.

    Mvh