Vad hände med "Tillbaka till toppen"-knappen?

Hej.
"Tillbaka till toppen"-knappen var en himla smidig genväg om man ville surfa vidare till en annan sida på sverigesradio.se utan att behöva scrolla upp. Petitess, jag vet, men ändå... ;-)

Kommentarer

  • Hej
    Den togs bort när vi designade om nederdelen av sidan, men eftersom det nu visat sig att det är så pass många som saknar den så kommer vi att återinföra den.

    Mvh