Väckarklockan spelar inte i nutid (Android)

Brukar använda, väckarklockan för att vakna till. Har de senaste morgnarna noterat att ljudet inte är i nutid. Väckarklocka n går igång 05.50 men ljudet är från nattradion någon timma tidigare.

Kör 20.2.5 (5594) android.

Kommentarer

  • Hej. Tack för att du rapporterar in det här problemet. Vi har gjort en fix i väckarklockan för den just ska spela live när man snoozar men uppenbarligen har vi missat något.

    Vi kommer titta på det igen men vi kan inte ge en prognos för när den fixen är ute till alla användare.

    /App-teamet
  • I morse var jag lite vaknare än vanligt och noterade då att istället för att få ekot kl 06.00 så spelades nattradion och ekot kl 03.00.
    Väckarklockan startade kl 05.50.
  • Ev relaterat till detta. Jag upplever att appen kör igång helt slumpmässiga program i väckarklockan sen ca 2 veckor tillbaka. Har den inställd på P1 06.24 må-fre. Ibland går det igång ett gammalt Sommar i P1, ibland en dokumentär. Android.
  • Tack!

    Vi har tidigare i veckan laddat upp en ny version av appen där väckarklockan ska fungera bättre, men den versionen har fastnat i någon Google-process och vi vet inte hur lång tid det tar innan den kan nå er lyssnare.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Nu är Play 20.3.4 på väg ut till alla Android-användare.

    Återkom om felet kvarstår i den versionen!
    Annika Webbmaster