Sommarpratare: kalender för utskrift

Sommarpratare 2020

Kommentarer

  • Annika Webbmaster
  • Tack.
  • Kalender till mobilen i ical format, som funnits tidigare år?
  • Hej Peter!

    Här finns den information jag har tillgång till:
    Sommarvärdarna i din kalender

    På sidan står det lite kryptiskt:
    Sveriges Radio stödjer inte denna funktion officiellt och kan därför inte erbjuda support vid eventuella fel.
    Fullt så avvisande vill jag inte vara. Har ni problem, så berätta om dessa. Vi hjälper med det vi kan göra enkelt, men kan inte erbjuda mer avancerad felsökning, eftersom vi som svarar i forumet inte har möjlighet att sätta oss in i ett system som ligger vid sidan av våra vanliga tjänster, eftersom det skulle påverka vår möjlighet att ge lyssnare hjälp med den support vi annars arbetar med.
    Annika Webbmaster