Utskrift av melodikryssplaner

Hej, det brukar gå att skriva ut kommande meltdikryssplaner, men när jag klickar där jag brukar så kommer inget fram. Har ni problem med länkningen?

Kommentarer

  • Hej
    Vilken länk är det som inte fungerar? Knappen 'Skriv ut våra kryssplaner' eller länkar till specifika kryss?

    mvh
  • När jag klickar på ”skriv ut våra kryssplaner” så får jag bara upp rutan för v.23. Det brukar alltid gå att välja vilken vecka man vill skriva ut.
  • Har testat på två olika enheter. Samma problem.
  • Märkligt - har du möjlighet att testa i inkognitoläge?
    Tyvärr så fungerar det för mig på både dator och mobil, men jag ska se om jag kan återskapa det någonstans.
    Så länge så kan du få fatt i v.24 här:
    https://sr.korsord.se/images/kryss/kryss2020w24.pdf

    och du kan byta ut 24 i länken för att ladda ner andra veckor (det finns en gräns på hur många veckor framåt det finns).

    mvh
  • Hej, Jag kan inte fylla i krysset för vecka 42, varför? Det finns inget kryss att
    fylla i, bara en tom ruta??
  • https://sr.korsord.se/images/kryss/kryss2020w42.pdf

    testa länken ovan. Hjälpte för mig 😀

  • Magnus, tack för att du hjälpte Mona!

    För er som inte får fram själva kryssplanen:

    Kommer den fram om du uppdaterar sidan genom att samtidigt trycka på tangenterna ctrl och F5? Då uppdateras nämligen sidan lite grundligare än vid en vanlig uppdatering.
    Annika Webbmaster