Utrikespoddar från fler delar av världen?

Jag skulle gärna vilja lyssna till podprogram från fler delar av världen. Inte bara USA och Europa. Även om de inte är bara. De är mycket intressanta och bra.

Kommentarer

  • Tack för det förslaget, som jag skickar vidare till Ulf Reneland, som beställer våra digitala tjänster. (Om det inte är han som ska ta emot den typen av önskemål, så vet han garanterat vem det är!)

    Tack för att du berättar vad du vill fä mer av! Redaktionerna för USA-podden och Europa-podden får del av ditt beröm.
    Annika Webbmaster