utbildning erbjudande

Hej, Förra vecka hade ni ett utbildningsreklam från Volvo som erbjuder programmeringsutbildning för arbetssökande ungdomar. Jag hittar inte ngn info om detta på Volvos hemsida. Var kan jag få mer information om detta?
Tacksam för hjälp, det är väldigt viktigt.
Tack

Kommentarer

  • OBS! Se tillrättning av mitt mail adress nedan, tack.
  • Hej Viktor!

    Vet du i vilken kanal detta sändes, för jag lyckas inte hitta något aktuellt om detta hos oss.

    Kan det ha varit Volvosteget Det riktar sig till arbetslösa unga och ger utbildning och arbetslivserfarenhet inom industrin under ett år. (Inget om programmering, dock.)

    Annars kanske det handlade om den här satsningen?
    Vårt Göteborg: 1000 permitterade går kurs i programmering

    Annika Webbmaster