Upptäck Sveriges Radio?

Hej.

Hur gör jag för att ta bort det som ligger under Upptäck Sverige Radio​ på hemsidan i mobilappen? Det är ingenting jag är intresserad av så det gör appen bara rörig att använda för min del. Jag letade i inställningarna men hittade inte hur jag gör.

Mvh Patrik

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr är "modulerna" på hemskärmen inte valbara. Vilken eller vilka delar av appen är det du vill nå? Vad brukar du vilja lyssna på? Jag hjälkper dig gärna att nå dessa så enkelt som möjligt, för även om appen erbjuder en massa funktioner som du inte är så intresserad av, ska det fortfarande vara enkelt att lyssna på program och kanaler.
    Annika Webbmaster
  • Det är mest det att de olika "modulerna" ser likadana ut vilket gör att jag ibland blandar ihop dem, men om det inte går att ändra så får jag nog helt enkelt lära mig att använda appen bättre. Tack ändå för svaret.
  • Jag ser till att den återkopplingen når fram till rätt kolleger. Det kanske finns sätt att tydligare ge olika moduler "grafisk identitet", så att vi som använder appen snabbare hittar det vi vill ...
    Annika Webbmaster