Appen: nästa avsnitt autostartar

Hej! Jag lyssnar en del i Play-appen om kvällarna. Dock har jag stört mig på en sak, som aldrig varit ett problem tidigare i er play-app. När man spelar upp ett program, t ex ett sommar i P1 avsnitt, så rullas nästa avsnitt (i min lista) direkt efter. Jag skulle alltså, efter mitt första avlyssnade program, att appen inte spelar upp nästa. Är detta något man kan ställa in?

Kommentarer

  • Hej!

    Jag ska höra med app-utvecklarna. Men tills jag har ett svar, vill jag tipsa om just en inställning du kan göra själv, som är extra användbar om du lyssnar när du vill somna (men förstås kan ha andra användningsområden).

    Sovtimern

    När du lyssnar på ett avsnitt eller en kanal, så ser du i botten av appen en länk, ställ sovtimer. Med hjälp av den kan du bestämma att appen ska tystna efter en viss tid (som då kan sammanfalla med hur långt programmet är).

    Hoppas att du har glädje av den funktionen och trevlig helg!
    Annika Webbmaster