Uppspelning på Apple TV fungerar inte

Hej, efter senaste uppdateringen för appen på Apple TV (4k) så fungerar inte uppspelning.

Det enda som fungerar att spela upp är de program som är ”featured” längst upp på startsidan i appen.Varken live eller andra program fungerar.

Jag har provat att avinstallera och installera om appen.

Kommentarer

  • Hej Jonathan,

    Det var inte bra! Vad händer när du försöker starta en kanal eller övriga program?
    Kraschar den eller händer inget alls?
    Vi ska se om vi kan återskapa problemet och identifiera problemet.

    Vänligen
    Maksim
  • Hej Maksim,

    Ingenting händer. Det går bra att navigera omkring, men ingenting börjar spela. Den går inte vidare från listvyerna utan stannar bara kvar. Får ingen feedback när jag aktiverar kanaler/program.

    Provat med att både trycka på play samt touch-plattan.

    /Jonathan
  • Hmm, konstigt.
    När vi testar lyckas vi inte återskapa problemet, varken på 1080 eller 4K-modell.

    Vilken version har du av tvOS?

    Vänligen
    Maksim
  • Hej,

    För det första: Måste ge er en guldstjärna att ni är så snabba på att testa.

    Sen känner jag att det är lite pinsamt, för efter en uppdatering fungerade det fint. Har automatiska uppdateringar igång, men måste ha varit en betaprofil som stökade. Är själv utvecklare, så är ju alltid det första som efterfrågas, men i det här fallet tänkte jag inte på det själv. 😀

    Hade: 14.0 (18J5344d)
    Uppdaterade till:14.5 (18L5163d)

    Ha det fint,

    Keep up the good work!

    /J
  • Skönt att det var så pass enkelt!

    Jag tror att vi alla av och till dyker på den här typen av "men, varför kollade jag inte det ..." (Själv har jag ringt vår helpdesk för ett problem som löstes med omstart av datorn, och som support-tant är det ju bland det första jag brukar föreslå.)
    Annika Webbmaster
  • Åh va skönt 😅Lätt att glömma!
    Hälsar vidare det till våra utvecklare som brukar bli glada i att slippa felsöka.

    Hör av dig om du stöter på andra buggar!

    Vänligen
    Maksim