Uppspelning av toppnyheter via Google Nest hub har fel uppdelningshastighet

När jag spelar upp toppnyheter från Sveriges radio (från idag, 24:e out) på min Google Nest hub har de börjat spelas upp i lite lägre uppdelningshastighet. Andra nyheter som radiosporten mfl spelas upp i normal hastighet. Testade även att spela upp samma sändning av toppnyheter på mobilen och där låter det bra.

Bifogar skärmdump på firmware och annat.

Kommentarer

  • Tack för att du uppmärksammade detta. Det har att göra med en förändring av sample rate vi gjort på ljudet och denna bieffekt ska nu vara åtgärdad.