Uppspelning av timme ett då timme två sänds (Godmorgon världen)

Hej!

Ett litet problem, kanske men irriterande i stunden: Vid sisådär 10:45 idag tänkte jag lyssna på dagens Godmorgon välden på dator, via webben. Men då gick det inte att lyssna från början, dvs. på timme ett, bara på timme två, som ju fortfarande sändes. Och under "Tidigare avsnitt" fanns bara förra söndagens program. Denna brist kanske bara är ett förbiseende hos er eller stöter det på tekniska problem att möjliggöra sådan samtidig lyssning? (Jag är tekniker så ni får förklara tekniskt.)

Kommentarer

  • Hej
    Om du börjar lyssna på direktsändningen och sedan klickar bakåt några gånger så kan du hoppa till tidigare program/delar i direktsändningen, upp till tre timmar bakåt.

    mvh