Upp till toppen av sidan - förbättringsförslag

Hej,

Har lite problem med att rulla upp och ned. Speciellt tröttsamt för handen när man är lång ned eller nederst på er sida MÅSTE man rulla tillbaks upp hela vägen.
FÖRSLAG
Knapp i nedre höger hörna som har funktionen "^" Upp till toppen av sidan när man bläddrar nedåt o vill komma upp till menyn snabbt!.

Hans Haasma
Katrineholm

Kommentarer

  • Hej, detta var en knapp som fanns fram tills förra veckan, och det har visat sig att fler än vi trodde saknade den, så vi ska lägga tillbaks den.
  • Jättebra om den kommer tillbaka - men NÄR?? Inte idag 28.6.

  • Den är tillbaka nu.
  • Topp!! Tack!