Twwiter card

Hej,

Ni tar inte bort länken i text_fältet när Ni genererar Twitter card.

Mvh

Kommentarer

  • Hej Bertil!
    Jag har skickat detta vidare till ansvariga. Vill också be om ursäkt för det sena svaret!
  • Hej Bertil,
    Har du något exempel att kika på?
  • Hej,
    Hittar inte nu.
    Hur är det, skall länken vara med eller går det att välja när ni konfigurerar Twitter-card
    Mvh
  • Hej Bertil!
    Vad är det som går fel tycker du? På vilket sätt visar det sig att vi gjort fel?
  • God morgon,
    Inget fel, mera finess.
    Med Twitter card så finns länken (URL) till en text inbäddat i bilden.
    Det räcker att klicka på bilden för att komma till texten.
    Ser att i vissa Tweet så finns också länken med Tweeten.
    Samma information två gånger (länk till sida + länk till sidan via bilden)
    Återkommer när jag ser det igen.
    Mvh