Trasig inspelning: Dagens gudstjänst i radions P1

När jag ska lyssna i efterhand hoppar ljudet på flera ställen och viktiga stora delar av tex predikan kapas bort - mycket irriterande.

Kan ni ordna upp detta så det går lyssna utan avbrott och hopp? Tror fler än jag vore tacksamma!

Kommentarer

  • Hej Svante!

    Jag har inte kunnat återskapa detta fel. Är det fortfarande fel hos dig, så berätta hur du lyssnar (vilken webbläsare eller app) och en tidpunkt i sändningen där felet hörs, så att jag får undersöka det närmre!
    Annika Webbmaster
  • Nej, det rättade till sig efter ett tag när jag klickade på en annan länk till programmet, när det lades upp en tid efter att direktsändningen avslutats.

    Så då gick det lyssna utan avbrott, skönt.