Trasig ikon (vit kvadrat), Android-appen

Ikonen i statusbar och notifikations-rullgardinen är bara en enfärgad kvadrat som ser tråkig ut och som inte förmedlar vilken app det är frågan om. /Samsung S10

Kommentarer

  • Hej Simon!

    Jag hade inte sett detta förr, men app-utvecklarna berättar att de känner till vad det beror på:
    Ikonen blir sådan när ett klipp "aktiveras" (skickas till spelaren) utan att börja spelas. Kan återskapas genom att öppna toppnyheter, pausa och svepa till nästa klipp.

    Det är tydligen lite knepigt att göra något åt, men vi kommer att lösa det i samband med en större förändring av spelaren, där vi i princip byter ut hela tekniken "under huven".

    Tack för att du rapporterade in detta!
    Annika Webbmaster