Trafik och service i inspelade program

När man lyssnar på inspelade program, ex kvällspasset via appen SRplay (med musik) så kommer trafik och service in med de gamla meddelandena som var vid tillfället då programmet spelades in.
Jag tycker det är ointressant att höra förra veckans trafikproblem i Stockholmsområdet när jag lyssnar på ett inspelat program.

Kommentarer

  • Hej
    Vi spelar in P4 från en lokal kanal för att inte få en lång tystnad i P4-riksprogrammet när det görs uppehåll för lokala nyheter. Det får också denna effekt. Jag har hört mig för om möjligheterna att lösa det annorlunda men vet inte om det är genomförbart. Du har ju helt rätt i att tidsbegränsade lokala trafikmeddelanden inte bör finnas med vid efterhandslyssning på rikssända program.
    Mvh

  • Hej!

    Jag hoppas att du har märkt att vi sedan en tid tillbaka hämtar de flesta P4-program utan att få med trafiken!

    Tack för att du hjälpt oss att bli bättre!
    Annika Webbmaster
  • Tumme upp!