Trackslistan

Hei, jeg er en stor fan av Trackslistan. Jeg ser det ligger arkiv med listene på deres hjemmeside, men når jeg velger dato så virker ikke dato sorteringen. Hadde vært supert å komme inn på denne funksjonen.

Kommentarer

  • Hej
    Den fungerar - men är väldigt långsam för tillfället.
    Om du klickar på kalendern och väntar så bör den komma upp efter ett tag - och efter det så brukar det gå lite snabbare att öppna den igen.

    Vi ska bygga om datumväljaren, men jag vet inte exakt när det kommer bli.

    mvh