Tonje i Glimmerdalen radions julkalender 2018

Vart hittar jag  avsnitten till Tonje som var julkalender 2018?

Kommentarer

  • Hej Marit!

    Det är inte du som letar dåligt. Avsnitten är tyvärr borta. Rättigheterna för att lyssna på Tonje i Glimmerdalen var tidsbegränsade. Jag ber kollegerna på Barnradion att förtydliga detta på webbsidan (där du kan lyssna på ljudklipp från kalendern).

    Här finns tips på äldre kalendrar som det går att ta del av:
    Kan jag lyssna på gamla julkalendrar?
    Annika Webbmaster
  • Går avsnitten att köpa någonstans eller kommer ni att sända dem igen? Den var ju helt fantastiskt vi har lyssnat på den som godnatt saga sedan den sändes 2018 och blev ledsna nu när vi inte kunde hitta den.
  • Åh, så tråkigt att det försvann!

    Hör med julkalendern@sverigesradio.se om det finns någon möjlighet att lösa detta!

    Ett tips, som tyvärr inte hjälper er nu i efterhand men kan vara bra att känna till för framtida favoriter, är att de flesta dramaserier, som julkalendrarna, går att ladda hem. Om du laddar hem avsnitten till datorn, finns de kvar trots att de försvunnit från våra plattformar. Om du behöver mer hjälp kring detta, så fråga, så förklarar vi tydligare! (Detta gäller tyvärr inte om du laddar hem avsnitten i vår app Sveriges Radio Play.)

    Som sagt, kontakta kollegerna på julkalendern och berätta vad Tonje i Glimmerdalen betytt för er familj och höra om det finns något sätt att ta del av berättelsen framöver.
    Annika Webbmaster