Tonårsträffen - Bengt Hallbergs jazzskola

Hej !

Hur många program gjordes med Tonårsträffen - Bengt Hallbergs jazzskola och när sändes dom. Kan Ni sända dom igen?

Kommentarer

  • Oj, bra frågor!

    Och fel forum, för vi som svarar här arbetar med att ge support på våra webbtjänster och appar. ... Men jag blev nyfiken, här svarar jag på det jag kan, så kanske du kan kontakta antingen Lyssnarservice (lyssnarservice@sverigesradio.se) eller Jazzradion (jazzradion@sverigesradio.se) för ett bättre svar.

    Tonårsträffen sändes 1957–61, men just jazzskolan sändes, som jag förstått det, i 12 avsnitt sommaren 1958.(Det kan eventuellt ha sänts fler somrar.)

    Se information här:
    Från klubbrum till medielabyrint (ur.se)

    Jag tipsar webbkanalen P4 Plus om att sända Jazzskola med Bengt Hallberg igen.
    Annika Webbmaster