Tjernobylkatastrofen P3 dokumentär

Hej! Det känns som att detta avsnitt bara slutar mitt i allt, precis som att det saknas en del av det. Finns det möjlighet att lyssna på hela avsnittet någonstans? Tack på förhand!

Kommentarer

  • Det kan man tro, det slutar väldigt abrupt. Har nu lyssnat på originalet från 2005 i vårt arkiv och det som sedan händer är att det kommer en låt (vilket vi inte kan erbjuda på grund av upphovsrättigheter) och sen är det slut. Så det är programmet i sin helhet.
  • Tack för detta, Philip!

    Isabelle, tack för att du rapporterade in när det verkade vara ett fel. Denna gång var det inte så mycket att göra något åt (mer än att lära inför framtida avsnitt), men många typer av fel kan vi åtgärda – om vi får hjälp att höra dem!
    Annika Webbmaster