Tillgänglighet - Minimerad spelare med VoiceOver (IOS)

Hej!

När jag separ upp ett av de program jag följer och minimerar spelaren och klickar på den minimerade spelaren med VoiceOver på så säger VoiceOver:
"Nu spelas program du följer. 11 minuter 3 sekunder återstår".
Dvs man får ingen information om vilket av programmen jag följer som just nu spelas.
På den minimerade spelaren så ser det ut som att även avsnittets namn står med men det läses inte upp med VoiceOver.

Optimalt vore att höra både programmets namn och avsnittets namn. I den grafiska spelaren kan jag förstå att det av utrymmesskäl är svårt att få plats, men med VoiceOver borde det gå att få med mer information.