Tillgång till Nedladdat från favoritprogram/senaste avsnitt

Hej!

En tanke jag haft ett tag är att det skulle vara väldigt smidigt att kunna nå 'nedladdade avsnitt' från skärmen där man kan växla mellan 'senaste avsnitt' och 'favoritprogram'. Nedladdat skulle kunna vara en naturlig tredje flik där.

I fall ni inte förstår skickar jag med en bild där gult indikerar platsen där man borde kunna trycka för att komma till nedladdade avsnitt.

Om ni tycker det blir för mycket text kan ni alltid korta ner (senaste/favoriter/nedladdat) eller använda ikoner.

Förresten. Apropå ikoner, förslag #2 är att byta färg på hjärtat som indikerar att ett program är en favorit så att den blir röd om ett program är en favorit, skulle bli tydligare :).

Mvh

Magnus A

Kommentarer

  • Två mycket bra förslag!

    Tycker jag, men vad jag tycker är mindre viktigt än vad PO (produktägare) och UX-folket (arbetar med appens form och funktion) tycker, så jag ser till att de får del av förslagen!

    Tack så mycket och god jul!
    Annika Webbmaster