Tillgång till inspelning från 2010?

Hej.
Jag har letat efter en inspelning på en konsert, "Meetings", som jag såg ni sände i P2 2010. Se artikel nedan.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2938&artikel=4088882

Går det att ta del av den inspelningen?

Mvh
Mats Eklund

Kommentarer

  • Hej.
    När sändningstiden för programmet låg bortom 30-dagarsgränsen så får man leta bland sina inspelningar!

    Eftersom du inte verkar ha hittat programmet där så får du kontakta programforsaljningen@sverigesradio.se där det kan gå att köpa programmet.

    Mvh
  • ... så får du kontakta programforsaljningen@sverigesradio.se där det kan gå att köpa programmet.

    Tyvärr har jag fått intrycket att programförsäljningen till privatpersoner numera är högst begränsad (och program med musik har i princip aldrig gått att köpa loss). Däremot kan exempelvis skivbolag köpa våra konserter:
    The Programme Sales Department

    Vilket kanske inte hjälper dig, Mats.

    Om du skulle råka vara forskare, kan du få tillgång till Kungliga bibliotekets audiovisuella samlingar och lyssna den vägen. Du kan titta och lyssna på samlingarna om du:
    • studerar eller forskar på högskolenivå
    • är författare eller journalist
    • gör research inför konstnärlig verksamhet
    • behöver förbereda undervisning eller föredrag (lärare, föredragshållare)
    Se mer här:
    Konto hos Svensk mediedatabas, SMDB

    Programmet i fråga finns i alla fall där:
    https://smdb.kb.se/catalog/id/002673604

    Vilket kanske inte heller hjälper dig, men tyvärr är det bästa svar jag just nu kan ge.

    Trevlig påsk!
    Annika Webbmaster