tidslinjen är borta!

Hur får man fram tidslinjen(timeline)i programmet man vill lyssna på i srplay. Vill kunna förflytta mig i programmet . det var en utmärkt funktion! varför är den borta?

Kommentarer

  • Hej Kristina,

    är det Sveriges Radio Play-appen för iOS eller Android du har bekymmer med? Om du klickar på den lilla spelaren längst ned i appen, kommer du till en större vy där du kan dra i tidslinjen?
  • Min tidslinje på SR play ockå borta. Använder dator . Kan inte se någon liten spelare heller
  • Hej
    Dyker den inte upp längst ned på sidan när du spelar ett ljud?

    Jag har ringat in den med rött på bilden här (spelar man en kanal är bakgrunden svart istället för vit).