The + VISA FLER button doesn't show on mobile

On Safari and Chrome, this button is no longer appearing on iOS. Eg on this webpage -  https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4833403
It worked prior to last week.

Kommentarer

  • Hello
    Does a carousel not appear instead?

    regards
  • Nej det gor det ej. Det ar inte min mobil men min IPad, en teknisk van forsokte hjalpa mig och skrev mobil ser jag. I alla fall finns ingen karusell och det ar mycket trakigt att ha forlorat Sommar programmen, jag lyssnar mig igenom alla.
  • Jag lägger in det som en bugg.

    mvh
  • Forstar inte vad det betyder???