Teknik

Om har sökt programmet från programmet "hemsida" och statar det där. Lysnar det en tid och sen stänger maskinen tillfälligt helt. Nästä gång när man öppnar maskinen (PC) kommer man till läget var man var (det är ju väldig bra), men om man vill stoppa lysna detta. Man kan dock flytta till annan internet sida där mellan eller hitta tillbaka "programmet hemsidan" för trycka play knappen två gånger. Play knappen på själva lysnaren fungerar ej i detta läge
Jag tycker, att detta händer både IE11 och ny Edge för Win 7
Program som ja "testade" var: Ont i gurgan SR Finska

Kommentarer

  • Hej!
    Om du bara stänger webbläsaren och öppnar den igen - och alltså inte stänger av datorn - blir det likadant då?

    Och skulle du kunna öppna utvecklingsverktygen i IE (lättast är att trycka F12-tangenten) och där klicka på 'konsol' och se om det kommer upp några felmeddelanden när du klickar på play-knappen?

    På min dator fungerar det som det ska (det går att starta det igen), men jag har Windows 10, så det kan ju vara Windows 7 som problemet finns i.

    Jag lägger in det som en bugg hos oss så får vi försöka felsöka det på en Windows 7-dator.

    mvh