Teknik

Hej,
Det är ett tag när jag lysnade sist era programmer (radio). Jag har sådan linjelysnadeprogram, vilken tittar nättrafigen. Det visar fortvarande, att om man lysnar direct-system (meda player) och sen flyttar till off-line lystningen (t.ex någon program igår), blir det direct-sändningen kvar. Annars allt funkar bra men det blir bara onödig nättrafig. 2 program kan man inte lysna samtidigt!

Kommentarer

  • Hej
    Vad är det du lyssnar genom?
    App eller webbläsare? Om webbläsare, vilken version och på vilket operativsystem?

    mvh
  • Hej Karolina,
    Ursäkta, att min svar tog tid!
    Jo, med webbläsaren, och det är IE 11 i Windows 7, som snart blir slut!
    Detta operativsystemet har jag bode 32-bit och 64-bit. Bode fungerar lika.