Teen scene, fel avsnitt!

Samma avsnitt som som förra lördagen varför

Kommentarer

  • Hej Rolf!

    Vi sände fel avsnitt i helgen. Hur detta fel kunde uppstå, håller vi på att reda ut för att detta misstag inte ska kunna uppstå igen!

    De tio avsnitt vi hade planerat att sända kommer att sändas, och "Teen Scene-säsongen" blir alltså en vecka längre.

    Vi ber om ursäkt över detta misstag och tackar för att du tog dig tid att kontakta oss.
    Annika Webbmaster