tablåfunktionen

Hej

När man går in på P1>Tablå så kommer det upp de program som kommer att spelas upp under dagen. Om man trycker på tidigare så kommer man till början av dagen dvs. 00.00. Oftast vill jag se vilka program som har varit precis och lyssna på dom. så jag skulle rekommendera att ni ändrar det så att man inte hamnar på 00.00 på en gång utan stannar kvar på den aktuella tidpunkten och att man kan scrolla sig tillbaka i tiden.

Tack

Kommentarer

  • Hej Josef!
    tack för synpunkten. Jag skickar den till vår utvecklare av sajten.