Ta bort en inspelning/intervju?

Hej! Jag undrar om det går att ta bort en artikel som jag om mina vänner är med i?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej
    Nederst på våra sidor står vem som är ansvarig utgivare för publiceringen. Förslagsvis vänder ni er till denne med er begäran.
    Mvh
  • Hej, jag har kontaktat personen som publicerade en artikel samt ljudintervju med mig men fick aldrig svar! kan det var att hon slutade jobba? vem kollar hennes e-post då?
  • Om du skickar ett mail till webmaster@sverigesradio.se med länk till artikeln så kan vi ordna det.

    Mvh